סנצו׳רי 21 חושפת:
סנצו׳רי 21 חושפת:
End Facebook Pixel Code -->
סנצו׳רי 21 חושפת:
סנצו׳רי 21 חושפת:
שלב ראשון
מכירת נכס היא עניין מורכב וקביעת המחיר הינו שלב קריטי, ניתוח מעמיק ומדויק בשלב זה יחסוך בעתיד עוגמת נפש ומניעת הפסדים עד כ-11% אחוזים.
הצוות שלנו מקצועי ובעל יכולות טכניות גבוהות בניתוח עסקאות, אנו לוקחים 22 פרמטרים על מנת לקבוע את מחיר ביתך.
פרמטרים קשיחים:
פרמטרים קשיחים:
שלב שני
ניסיון העבר שלנו מוכיח שסוגים שונים של נכסים מצריכים תוכניות שיווק שונות, מותאמות לקהל היעד.
המטרה להגדיר קהלים פוטנציאליים ורלוונטיים לכל סוג נכס כדי למקסם את מחיר הנכס שלך
בשוק הנדל"ן יש מגוון רחב של לקוחות פוטנציאלים: משקיעים, רווקים ורווקות, זוגות צעירים, גרושים וגרושות, משפרי דיור, מצמצמי דיור ועוד.
כל אחד מהפלחים חושב שונה ובעל צרכים אחרים, כך שאם נפנה לכל אחד מהם בשפה זהה או באותה הדרך התוצאה תמיד תהיה שגויה, לכן אחד הדברים הכי חשובים הוא לפנות לקהל המטרה או היעד עבור הנכס הספציפי שלך.
בדרך זו אנו יכולים לאתר את הלקוח אשר דירתכם נותנת מענה המרבי לצרכיו והוא זה שישלם את המחיר הגבוה ביותר עבור הנכס שלך.
ובכל להימנע מפערים עצומים בהצעות המחיר בין סגנונות הקונים השונים בשל חוסר התאמת צרכים.
בשוק הנדל"ן ישנן לקוחות פוטנציאלים שונים ומגוונים החל ממשקיעים, רווקים, זוגות צעירים, גרושים, משפרי מצמצמי דיור ועוד. כל אחד מסוגי המחפשים, חושב שונה ומונע על ידי צרכים פרמטרים אישיים.
תוכנית מכינים תוכנית שיווקית עם התאמת צרכים מנצחת לאופי המחפשים, שיטה זאת הוכיחה גם מכפילה את הסיכוי לפגוע בקהל היעד ממקסמת את הפוטנציאל של העיסק
שלב שלישי
השלב השלישי הוא הקריטי, ואף הגורלי והמותח מכולם. ניתן להשוות אותו לניתוח מורכב שכל טעות הכי קטנה יכולה לעלות למנותח בחייו.
במקרה של מכירת נכס, טעות בשלב זה יכולה לעלות לכם כסף רב (עד 10% משווי הנכס) ואף גרוע יותר להוות הבדל בין מכירה מוצלחת לבין אין מכירה כלל. עריכת מו"מ ע"י מומחה תמיד תביא לתוצאות איכותיות יותר מאשר ע"י בעל מקצוע ממוצע או ע"י בעל נכס ישירות מול הרוכש הפוטנציאלי, כי במקרה הזה מפלס הרגש הוא מקסימלי, ההיגיון זז הצידה ולכן הגעה להסכמות קשה יותר.